WORKSHOP

Koncert-marketing workshop

A 45 perces workshop során a két előadó a koncert-népszerűsítés/ koncert-marketing témakörét fogja körbejárni.

  • Hogyan határozzuk, ill. ismerjük meg koncertjeink célcsoportját?
  • Milyen tartalommal keltsük fel az érdeklődésüket?
  • Milyen csatornákat és eszközöket válasszunk, hogy biztosan eljusson hozzájuk üzenetünk?
  • Elég-e a jól bejáratott plakátkihelyezés, vagy másra is szükség van ahhoz, hogy meglévő és leendő közönségünket bevonzzuk a koncertünkre?

Az előadók „ajánlása” e programponthoz:

  • Mindketten jelentős részt vállaltunk 2013/14-ben a soproni Kórus Spontánusz Úton Rigába… elnevezésű koncertsorozatának marketing feladataiból. A koncertsorozat és az arra épített marketingkampány során több száz új rajongót toboroztunk a kórus számára, és együtt közel 3 millió forintot sikerült összegyűjtenünk a kórus rigai szereplésének finanszírozására.
  • A workshop folyamán a résztvevők tudására, ötleteire, aktuális problémáira alapozva végigvezetjük őket a koncertmarketing folyamatán, így végül számukra hasznos, s az otthoni munkába beilleszthető tudás birtokába kerülnek.

 


 

Török Krisztina (művelődésszervező, kulturális menedzser)

Török_Krisztina_Fotó_-_Várady_ErikaMűvelődésszervező, kulturális menedzser. Közel 20 éve foglalkozik marketinggel. Mindig inkább a „különleges irányzatok” érdekelték: például a nőknek szóló „Évamarketing”, az internetmarketing és a kisvállalkozói marketing. Tapasztalataival rendszeresen támogatja különböző szervezetek menedzsmentjének szemléletváltását, működését.
A kórusok világával a soproni Kórus Spontánusz által került kapcsolatba, ahol férje és nagyobbik lánya is énekel. A kórus 2013-14-es, „Úton Rigába…” című marketingkampányának marketing-tanácsadója, a rigai Kórusolimpia élményeit összefoglaló „blogfüzet” írója.
Vallja, hogy az úgynevezett „piaci szemlélet” vagy „marketing szemlélet” egy non-profit szervezet számára sem az ördögtől való fogalom, sőt, ha jól, okosan használjuk, örömet és biztonságot adnak a szervezetnek és a támogatóinak is.

 

 


 

Bognár László (szabadúszó újságíró)

 

Bognár_László_Fotó_Mindenamisopron.hu_-_Opra_AnnamáriaSzabadúszó újságíró. Szenvedélye a kóruséneklés. 17 éve énekel kórusban, 13 éve tagja a soproni Kórus Spontánusznak. 2008 óta a kórus kommunikációs felelőse: hagyományos és közösségi médiamegjelenéseket szervez, szövegeket, hangfelvételeket és videofilmeket készít, koncerteket rögzít, valamint a kórus honlapját és Facebook-oldalát szerkeszti.
A kórus 2013-14-es „Úton Rigába…” kampányának médiafelelőseként a rendhagyó kórusévad soproni koncertjeinek, valamint a párhuzamosan futó adománygyűjtő-akció kommunikációja és a Spontánusz rigai versenyzésének dokumentációja volt a feladata.
2015-ben indította útjára Magyarország első, kifejezetten kórusoknak szóló podcastját (az interneten elérhető, letölthető rádióműsor). Az 5. SZÓLAM című podcast a magyarországi amatőr kórusoknak ad menedzsment és marketing tippeket, hogy közös örömüket még több emberrel oszthassák meg a környezetükben és azon kívül is